helg ljuva helg :P

hahahah igår var jag ensam hemma kom ja precis ut ur duschen å skulle pröva tända en brasa , för att det var så kallt på golvet. så jag slängde in massa tidningspapper å tände på, å det börja brinna som fan! så jag tappa handduken, men orka bry sej när man e ensam hemma lixom, och dessutom hade ja inte tid att ta upp den, för hade så brottom att försöka stänga luckan innan det skvätte ut nån glöd, å då när ja står naken i vardagsrummet å försöker stänga luckan, knackar de på fönsterrutan och grannen kliver in genom dörren å bah "behöver du hjälp eller? ja bah eh.... :P hehe.. (a)

idag har vart en vanlig dag, hade matte med Raad . ja å micke spela fem i rad bara för att mobba han :P sen gick jag och Amanda till huddinge c och jag köpte en ny foundation, och hon en leksak till söta lilla Biggie (a) vet inte vad jag ska göra ikväll, kanske dax att ta tillbaka mina vantar som jag antar ligger hemma hos glenn..


jag, Hanna och Robin på våran underbara *host* mattelektion me Raaaaaad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0