Grekland 09

började lördan med att åka till Huddinge hallem och titta på Robins Handbollsmatch, vilken dom vann med 24-16 :) (nåt sånt iaf)  sen handlade jag och mamma farsdag present på dressman, vi köpte en skjorta, och Rikard gav oss ett par strumpor på köpet, bara för att jag var så söt ;D sen åkte vi hem, och Jimmy och Robin kom hem till mig, och vi åt och sen kollade vi på några filmer vi hyrt, typ "jiddra inte med zohan" och "indiana jones". när vi kollat på halva indiana jones kom ja på att ja kände igen den å kom på att jag sett den med Glenn john jesper å janne.. hahaha indiana janus xD sen fick jag reda på att Robin ska följa med oss till Grekland nästa sommar, woho! :D sen sov dom hos mig, och åkte typ kl ett idag.. sen har jag och mamma suttit å försökt få nån ordning på gymnasievalet, det är ju hur mycket som helst! men jag tror jag har bestämt mig för beteendeprogramet på sjödalsgymnasiet, man läser kriminologi och psykologi, och det är det man behöver kunna typ om man vill bli polis. och de vill jag bli. fett spännande, är typ galen i wallander filmerna :P men man behöver typ 200 poäng för att komma in, så de e bara att plugga plugga plugga nu.. "/
så nu tänkte ja sätta mig å kolla vad de e jag har förnåt på no provet på torsdag, skulle inte skada att höja no betyget.. 
aja, puss sålänge!


jag och Robin i spanien 08, i sommar blir de grekland två veckor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0