:)

e ovanligt glad idag, vet inte varför :P matteprovet gick sådär, eller ja hoppas att det gick bra! sen hade ja spanska grej, å den gick oxå bra :)
var på öppet hus på sjödal med pappa igår, haha va fan, utanför första salen var det en stor tv, å vem tror ni dök upp på skärmen flinandes med tandställning å allt? jag såklart! det var några tjejer dom gjorde en intrevju i början av sommaren och frågade mig å nåra vad vi tyckte om fjortisar, dom lovade att inte visa den, å så visas den på sjödal när typ säkert tusen pers är där! man bah ja... :P träffade typ as många av mina kära vänner, först träffade jag amanda holmkvist å hennes brorsa, sen träffade jag Nina, Bonnie och Amanda Renström, sen träffade jag Robin och Gurra, och sen gick jag å pappa upp i el-salen och hälsade på Jesper, Stjärnström, Tomas å Billy :D sen träffa ja Linnéa å Julia oxå.. hahah träffa typ folk hela tiden xD imorse åkte jag bussen med Jesper, Tomas, Chris och Becka, asså fan vilken jävla busschafför! :( först var det as halt på vägen i ådran å gladö, så bussfan körde fast flera gånger å chaffören ropade i högtalarna bah "NI FÅR GÅ AV Å KNUFFA PÅ!" vi bah wtf.. sen kom vi äntligen till den stora vägen, å då säger chaffören att han inte ska åka till kvarnbergsplan utan bara till huddinge statiom, ja bah nooooo... suck lixom! sen var ja i skolan, å dan gick på som vanligt, Emma å Robin va hemma :( sen gick ja å Amanda till huddinge c och jag åkte hem med Jesper :) imorn ska ja förhoppningsvis sova hos en mycket älskad vän, så vi hörs efter det nån gång! ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0