en rätt bra dag :)

idag var jag typ ovanligt pigg, å bara för att jag var på bra humör för en gångs skull, så gick dan åt helvete för alla andra. Amanda gjorde illa handen på gympan, och sen rände hon fingrarna på strykjärnet, Robin va på as dåligt humör, mogge va sjuk, johan va sjuk, emma hade ont i huvet.. aja, sen så var lilla Axel me på våran teknik, å han a ja bröjade bygga på ett kolosalt misslyckat torn, eller trån, som våran iranska lärare kallade det.. skulla tagit bort tandställningen igår, men tandläkaren och tandläkarchefen börja bråka om mina tänder, så tandläkaren ska tydligen ta bort min tandställning bakom ryggen på sin chef på fredag, de va tydligen inte överrens :P åkte sedan buss hem med Jesper, Tomas å Katarina. nu ska ja plugga no, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0