29 November - shopping! Ohlsson <3 Holmkvist

fick sjuts av mamma till huddinge c idag där jag träffade Amanda, och vi åkte till stan och julhandlade :) jag handlade hår färg och örhängen, och sen handlade vi julklappar till nära och kära ;)  sen åkte vi till Rågsved och hon färgade mitt hår, det e typ jätte mörkt nu :)

igår, eller i förrgår, var jag på bandy :) det var skit bra, på ena halvan av planen spela lillebror, å på andra halvan spela helle. så jag satt i mitten å titta på deras träning (a) sen fick ja ett paket av helle å jonas, ett jättefint halsband med ett L, och en skit sööt hund xD hahah tack!<3

fan va skönt att johan åkte från idol igår, han borde inte ens kommit med va fan :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0