25 November - snöbollskrig! :D

fick reda på igår att ja hade engelska prov, så ja satt å plugga ända till typ halv tolv inatt, fan va trött ja va! :( sen gick provet ända åt pipsvängen xD men aja, kanske får G iaf (a) tyå en jääääätte lång dag idag, spela innebandy på gympan med Niklas, Christer, Markus, Amanda, Emma, Dennis å Hansen, fett kulish :) sen fack jag och Emma värsta sär-rycket och srang ner och köpte päroncider på ica, vi blev så himla sugna på det! sen medans vi väntade på bussen hade jag, Morgan, Hansen , Niklas, Christer, Hanna och Markus årets första snöbollskrig! Förjävla roligt, fast ja tappa känseln i fingrarna, hade inga vantar xD sen åkte ja till huddinge c och var där me Wille, och sen tog vi bussen hem me Rikard oxå. Nu e jag barnvakt åt lilla Felix, mamma jobbar å pappa å Linus e på bandy. när dom kommer ska ja gå till Glenn och Jesper, det var ett tag sen "/ men nu ska ja ta hand om min lilla sjukling. see yah!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0