23 November - Blääääää

usch, e verkligen inte på bra humör idag! :( igår kväll gjorde jag tyo inte ett skit, kollade på nån film på 6:an, typ besatt lr nånting, den var sådär, men fick typ skit svårt att sova sen, kändes som att nån va i rummet.. hahaha ja e såå jävla mörkrädd! sov ända till halv tolv då pappa kom å väckte mig, och vaknade med jätte huvudvärk och ont i halsen. skulle gärna leget kvar flera timmar till, e as trött, vet inte vad det e med mig! kanske hållar på att bli sjuk "/ men kan inte sova bort dan, måste skriva uppgiften om "min ljudmiljö" till imorn, och nån berättelsa till svenskan, oxå till imorrn. så de blir väl plugg plugg plugg, sen städa mitt rum, sen ta en alvedon å sova sova sova. eller kanske ringer Glenn å kollar om han e hemma, om jag orkar. vi får se.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0