9 December

sitter nu å har no, men det e så jävla tråkigt så tänkte jag kunde blogga lite sålänge ;)
har inte så mycket att skriva, veckan har inte vart så händelserik precis. åkte buss me Jesper, Rikard, Tomas, Dansk å Chris till skolan igår,  och sen gick ja Jesper å Tomas av på kvarnbergsplan, där vi fick syn på Janne och sprang ikapp han, å sen gick dom in till Huddinge gymnasiet för dom skulle ha sexualkunskapsdag där typ xD å sen kom amanda med frukost till mig :) för jag fick inte i mig nån den morgonen.. sen idag har de inte hunnit hänt så mycket, åkte till skolan med Amanda, Becka och Tina, och va hade en mycket illa luktande grej på bussen som ja inte tänker mämna, men det var skönt när ja kom ut i friska luften igen! så väntade emma på mig på kvarnbergsplan och sen träffa jag janne, IGEN :D aa.. vettefan va ja ska göra idag, men hittar nog på nåt.. hoppas kunna vara me några roliga personer i helgen :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0