6 December

Sara och Liza tog med mig på bio igår för att se twilight, den var grymt bra! tack snälla för födelsedagspresenten! :) gullungar..
så nu e ja hemma igen, bara ja å Linus hemma, å han e på sitt rum.. har skit ont i magen av olika anledningar.. men aja.. imorn kommer farmor å farfar hit, trevligt. (a) nä pallar inte va uppe, ska gå å krypa ner unfer täcket å kolla mamma mia. man blir glad av att se den filmen, aja. ses.

      
       
tänk om kärlek skulle vara som i filmer. min är det inte, så jag får titta å drömma istället. men jag önskar att den skulle vara det, eller inte att den skulle vara som i film, men att den iaf skulle vara äkta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0