31 December - Nyårsafton!

Sandra ringde och väckte mig klockan tio i morse och sa åt mig att ta på mig skridskorna å komma ner till isen, så jag klädde på mig och gick ner och spelade hockeymatch med henne, Jocke, Glenn, Jesper, Jockes pappa, John och Linus, och sen kom Janne och Tomas oxå. det var kul, förutom att jag är så dålig så att det nästan är pinsamt. men det var mysigt när solen tittade fram och värmde oss lite :) sen gick vi upp till glenn och åt mackor å drack choklad.. 

nyårslöften.. har ni några nyårslöften? jag vet inte, jag lyckas aldrig hålla mina löften jag ger mig själv, det brukar vara att träna minst fyra gånger i veckan eller såna saker, men jag lyckas aldrig komma igång riktigt. och hoppsan så har det redan gått ännu ett år, och jag har knappt tränat alls, absolut inte flera gånger i veckan, lite då å då kanske. vissa löften som jag ger mig själv i år är alldeles för personliga för att skriva ut offentligt, men trots att jag är underbar för honom, och det borde väl vara det ända som betyder något, så har jag vissa saker jag måste ändra. jag ska tex aldrig ljuga mer, om det inte är verkligen en kris situation och någon jag tycker om råkar illa ut annars. men jag ska aldrig ljuga för min skull, jag ska försöka vara ärlig vad som än händer. sen ska jag sluta slösa bort mina pengar på massa skit grejer som jag gör såfort jag får några sedlar i handen, jag ska bli mer sparsam så att jag kan köpa saker jag verkligen vill ha eller vill göra. sen ska jag ta skolan på större allvar nu den sista terminen så att jag kommer in på linjen jag vill.. och sen ska jag försöka att inte trassla in mig i något bråk som egentligen man skulle kunna undvika. sen ska jag försöka undvika att göra saker som kommer göra att jag önskar att jag kan spola tillbaka tiden.. jag ska tänka mig för innan jag gör någonting helt enkelt. aja, nu kom Jimmy å Robin, hoppas de blir singstar och raketer ikväll :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Linda du äge på grillor ;)

Mysigt att du kom ner, vi solade på bra där tycker jag :)

2008-12-31 @ 15:27:51
URL: http://densandraa.blogg.se/
Postat av: Linda

aa jag vet, jag kunde ju NÄSTAN ta pucken oxå :S aa, de va ja bra på iaf :)

2009-01-02 @ 16:34:19
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0