30 December - upp o ner, fram o tillbaka..

det känns som om mitt liv är en våg just nu, på ena sidan är det huvudet som säger vad jag ska göra, på andra sidan är det hjärtat, och jag står och balanserar mitt i mellan och vet inte alls vad jag ska göra. huvudet säger glöm han! och hjärtat säger nej! gör det inte! och vad som helst som händer nu kan få vågen att tippa åt nåt håll, och det var nåt han sa igår som fick vågen att tippa åt hjärtat, men jag e fortfarande osäker och vet inte om vågen kommer tippa åt andra hållet snart.. vi får se..

åkte till skarpnäck igår för att titta hur helles lägenhet blivit när den var klar, riktigt fin var den! :) ja å helle fikade, och sen kom jonas och så åkte vi till Mc'Donalds, och Ingela kom och sen åkte vi å letade efter ett köksbord till lägenheten, men vi hittade inget så vi åkte till ikea istället. där hitta dom lite grejer dom ville ha, men sen när vi skulle åka så startade inte jonas nya volvo, haha så vi fick putta igång den xD jävla otur asså :P
ska nog träffa Becks om några timmar, länge sen! "/♥
läser andra och tredje boken i fortsättningen till om jag kunde drömma, dom är lika spännande dom!
men nu ska jag städa för att göra mamsen glad, och imorn kommer Jimmy och Robin! woho! :D

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det twilight böckerna?:S <3

2008-12-30 @ 21:49:38
URL: http://johannakohler.blogg.se/
Postat av: Linda

jao :)

2009-01-03 @ 12:42:20
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0