28 December

i lördags åkte jag med familjen till kungsan och åkte skridskor, Linus lärde mig att åka översteg, jag är äkta stolt! ;D fast bromsandet suger jag fortfarande på... sen åt vi middag på donken , mmmums! senare på kvällen kom Marie , Magnus, Wilma och Emma över och jag mamma pappa marie å magnus spelade spel, å mitt lag.. förlorade :P men men, otur i spel , tur i kärlek. HA HA HA...
sen igår var jag med Glenn Max och John hela dan, vi spelade Guitar hero .. fast me trummor å singstar inbyggt, det var skit svårt , speciellt trummorna. guuuud, jag kunde verkligen inte spela trummor! å inte glenn heller, så vi tog varsin pinne var och spelade tillsammans, å då gick de väl.. ganska bra :P sen kolla vi på massa filmer, bla en skräckfilm om nån haj som simmar runt och käkar upp folk, den var inge rolig -.- å glenn gjorde nachos till mig! :)
funderar på om ja ska våga mig ut på sjön å åka lite skridskor, isen borde hålla :P Becka kom hem från thailand igår förresten, välkommen hem stumpan! :D
har börjat läsa en sån bra bok, om jag kunde drömma, den boken till Twilight filmen, asså gud, kan knappt lägga ifrån mig den, den är otroligt bra å spännande! absolut ett tips om du vill läsa en bra bok!
aja ska klä på mig nu, men måste bara tillägga att jag saknar Amanda Holmkvist och Emma Anemalm galet mycket!!!♥


Kommentarer
Postat av: Sara

dom andra böckerna är mycket bättre alltså dom som kommer efter New moon, eclipse och breaking dawn <3 Älskar dig

2008-12-28 @ 22:34:12
Postat av: Linda

finns det ännu fler? :O hur många finns det? älskar dig oxå <3

2008-12-30 @ 12:57:48
URL: http://livetenligtlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0